Paginagrote advertentie van M=W in noordelijke dagbladen

“Wie wil er nou gif in z’n tuin?” is de kop van een paginagrote advertentie die 11 maart in alle edities van het DvhN, de Leeuwarder Courant en het Friesch Dagblad staat. In de advertentie wijst Meten=Weten op de risico’s van pesticiden en roept kiezers op om op een partij te stemmen die het gebruik van pesticiden wil begrenzen. We hebben de politieke partijen van de provincies Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel gevraagd naar hun standpunten over bestrijdingsmiddelen. Lees hier: https://metenweten.nl/bewuststemmen

Meten=Weten geeft geen stemadvies, maar biedt ondersteuning om een wijzere keuze te maken. Daarom ook: STEM WIJZER… en stem vóór de gezondheid van alle burgers.

Prijs Duurzame Dertig

In juni werd Meten=Weten de Drentse winnaar van De Duurzame Dertig, een initiatief van Leeuwarder Courant, Friesch Dagblad en DvhN. De prijs was €50.000 aan advertentiebudget te gebruiken voor alle bladen van Mediahuis Noord. De prijs is met deze Stem Wijzer campagne in z’n geheel ingezet.

Vergelijkbare berichten